Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Marlie - 7 oktober 2009 15:42

Det är så att jag fått mail flera gånger från ett företag som säljer `något´ här på nätet. Dom söker bloggarna, bloggar som handlar om just det som dom säljer. Dom vill ha bloggare som har någonting att säga om just det här ämnet, och deras produkter.


Och faktiskt, jag är mitt uppe i det dom vill att bloggarna ska handla om. Jag känner mig lite sugen!

Vad tror ni? Skulle jag klara av det?


Att blogga på beställning är egentligen inte det lättaste, men jag tror nog jag skulle greja det, med lite övning. Får i värsta fall söka frågor på internet om just det här och berätta om mina tankar just ifrån det. Jag får bli bra på att leta blogginspiration helt enkelt :)


Ge mig er åsikt!


Nu vet jag att ni är JÄTTE nyfikna på vad det handlar om, men det är inte ens värt för er att gissa - jag kommer inte berätta. Och jag kommer garanterat inte berätta över internet, så är det bara. Det här är min hemlis!


Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards