Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Marlie - 8 oktober 2009 17:02

Japp, nu är det gjort. En anonym blogg är startad, en blogg som kommer handla om mig och mina tankar och känslor för just det där! Det känns bra, det känns roligt och jag känner mig sjukt sugen på att sätta igång. Imorgon under dagen händer det... :)


Mailat lite med företaget i fråga idag och i bästa fall kommer det här till och med kunna ge lite pengar, längre fram. Gör det verkligen inte för några pengar, inte direkt så vi pratar miljoner liksom. Men jag tror det här är en sjukt rolig grej :)


Kan lova att jag är riktigt less på att vara sjuk nu, jag har haft ont i halsen och varit dunder snorig sedan i söndags kväll.. Haft feber lite till och från, senast imorse när jag vaknade. Under eftermiddagen har jag känt hur det kliar lite smått i öronen. JAG PALLAR INTE! Jag vill bli frisk nuuu! Imorgon bitti är det jag som ringer farbror doktorn!


Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards