Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Marlie - 11 oktober 2009 21:40

Jag och Saga ligger i Veronika & Mickess säng och ska sova middag, då börjar min fina dotter gråta och jag frågar förbryllat vad som är fel, jag får ett kort och ärligt svar...

- Mamma, jag saknar Tesa!

Jag klappar henne på kinden och lovar att vi ska ringa Tesa senare under eftermiddagen. Sagt och gjort, Saga hade ett kort, men oerhört efterlängtat samtal med sin Tesa.


Hon frågade mig titt som tätt hela eftermiddagen när Tesa & Beth skulle komma.


Jag är SÅ glad att Saga har er, att vi har er. Ni är så bra! Jag blir varm i hela hjärtat när hon pratar om er, när hon frågar efter er - för jag vet att ni kommer, jag vet att ni ibland saknar henne också. Jag vet att hon har tagit plats i era hjärtan och att ni alltid kommer ha en dörr öppen, för min Saga.


Jag njuter av min Saga varje dag, och jag mår så bra av att veta att det finns andra människor som också njuter av att min fina dotter finns. Jag är oerhört glad och tacksam att vår bästa dotter har många runt omkring som bryr sig om henne, som älskar henne och som alltid finns där - för att hjälpa henne torka tårarna eller dela hennes glädje.


Tack!

Av Marlie - 11 oktober 2009 08:10

Jag förstår inte att man kan vara så trött som jag när jag vaknde, trodde inte det var sant! Helt makalöst, men det börjar ordna upp sig nu.. :)


Har inte kunnat blogga om helgerna planer i allt för stora drag, då vi skulle vara barnvakt till Tuva, men Veronika ingenting visste. Vi överraskade med frukost hemma hos familjen Ländström och födelsedagsbarnet igår, och under frukosten fick Veronika reda på Mickes planer, han hade planerat en "födelsedags-dag" med vuxentid. Tror nog dom haft en underbar lördag! Jag hoppas det iaf..


Vi hade en lördag som bjöd på full rulle hela dagen.. Vi hade tänkt städa och röja som sjutton här hemma, men det var lättare sagt än gjort med två småtjejer! Men det får bli idag istället. Idag ska vi även åka en sväng till Barkarby och beställa tapet till hallen, vem vet - vi kanske passar på att shoppa det som ska shoppas på Ikea till  hallen på en gång.. Det visar sig, vi har sagt att hallen ska vara klar senast när soffan kommer, för då börjar projekt vardagsrum.


Nu är det frukostdags!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards