Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Marlie - 12 oktober 2009 22:20

Jag kan inte låta bli att skratta när jag hör, ser eller läser saker ibland. Det finns så många patetiska människor på den här jorden, och jag har råkat ut för en av dom värsta, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... ?


Kan inte säga någonting annat än att man inte borde uttala sig om saker som man inte vet någonting om. När man inte känner till allt och drar till med sina egna tolkningar kan det inte bli något annat än fel och idiotiskt!


Jag är så förbannad less på dig!

Av Marlie - 12 oktober 2009 22:02

Det händer grejer här hemma :) Igår var vi och köpte tapet till hallen och imorgon ska den upp. Igår spacklade vi, och idag har vi målat ett lager vitt för att den mörka tapet inte ska lysa igenom den nya, ljusa. Jag fick även ett ryck i eftermiddags och nu ska våra typ ek-lister bli vita - jag har börjat i hallen :) Ska måla andra omgången imorgon förmiddag.


På onsdag kommer någon och ska köpa vår fåtölj och efter det ska jag på Ikea och köpa det sista till hallen, så på onsdag kväll är hallen färdig :D Jag längtar. Ska gå en vända på Plantagen då också och köpa en kruka och lite bollväxter :)


På ondag eller torsdag ska jag försöka få lite tid över för att lägga upp före och efter bilder på köket och hallen.. :)


På fredag bär det av till Linköping, för en helg full med tjejmys! :) Det ser jag fram emot. Även fast jag bokstavligt talat hatar att vara hemifrån, finns ingenting värre än att vara ifrån min dotter. Men en annan gång ska Saga få följa med och hälsa på sin Tesa.. Det skulle hon älska!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards