Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Marlie - 21 oktober 2009 22:45

Idag har jag verkligen bara dött på soffan, och det behövde jag verkligen! Satte på en film, bäddade ner mig i soffan med datorn i knät - utan att överdriva, jag tror att jag sov inom tre-fyra minuter. Och sen sov jag, mer eller mindre hela förmiddagen kändes det som. Vaknade till en sväng när Mattias smsa, men somnade om lika fort igen.. Sen kom mamma med lunch och den behövde jag verkligen. Efter lunchen fixade jag lite med tvätten och plockade upp på Sagas rum, sen var det dags att åka och hämta tjejerna. Wilma skulle med oss hem idag, mysigt.


Saga hade allt annat än en toppen dag idag så när vi kom hem slängde jag ihop lite rosa och grön leklera åt tjejerna så var dom sysselsatta närmare 1-1½ timme, och jag kände mig som en snäll och god mamma och syster :)


Slängde ihop krovstroganoff till middag och skulle precis slänga ner lite ärtor i en kastrull när både tjejerna står bredvid mig och säger i kör.. - Koka inga till mig! Jag vill inte ha! Så helt ärligt, jag sket i det! :)


Tjejerna lekte och badade fint tillsammans efter middagen och jag städade utanför vår ytterdörr, vi har små hyresgäster i form av svarta små kryp, typ larver eller något. SKITÄCKLIGT!


Efter det körde Mattias hem Wilma och jag nattade Saga, och nu har jag precis spacklat Jespers rum och ska alldeles snart duscha och sova! Imorgon bär det av till Barkarby för att införskaffa lite färg och tapet.


Sovrapport för Saga - Igår somnade hon fint i sin säng och sov tills jag väckte henne imorse vid halv åtta. Nu ikväll somnade hon relativt ovaggad i sin säng men vaknade vid tio, som hon alltid gör, men idag kunde hon inte somna om själv och nu sussar hon sött i mamma och pappas säng :)


Vi har världens största i-landsproblem. Sån här beslutångest är det länge sedan jag hade! Men oavsett beslut kommer sommaren bli underbar! :D

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards