Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Att älska

Av Marlie - 4 november 2009 22:11

Egentligen är det konstigt hur mycket man kan känna för någon. Hur fin en människa kan vara. Hur mycket en människa kan betyda för en. Alla har sin människa, sin speciella och mest älskade. Alla har en människa som gör en hel.

 

Jag har min. Min andra hälft. Min älskling. Min bästa vän. Min finaste. Min kärlek. Min underbara.

 

Jag har aldrig älskat så mycket, jag har aldrig varit så kär, jag har aldrig uppskattat en annan människa såhär mycket. Det är näst intill omöjligt att beskriva mina känslor och min kärlek för dig älskling. Ingenting är så fint som det vi har. Jag kommer aldrig någonsin glömma första gången vi träffades, jag kommer heller aldrig glömma vår första kyss. Jag minns allt som igår och det rusar i hela kroppen av lycka. Mitt liv innan dig hade inte samma innehåll som ett liv med dig, när vi blev ett kände jag mig riktigt hel, komplett för första gången. Det var du, älskling som behövdes i mitt liv. Som behövs i mitt liv, idag och alltid!

 

Du gör mig lycklig. Jag älskar dig, Mattias.

 
 
Nettan

Nettan

4 november 2009 22:31

Nä, nu är det du som gör mig tårögd! Vad fint!

http://tankerummet.blogg.se

 
Nettan

Nettan

4 november 2009 22:35

Jag skulle skriva lite mer, men halkade lite på tangenterna.. :)

Jag har lagt ner föda hemma, för jag får inte med mig G till 100%. Hade kunnat vara hur häftigt som helst om han skulle vara trygg med en hemmafödsel, men han är sån som uppskattar vården o känner sig mer trygg där. Så det får vara så. Däremot kommer jag vilja åka in så himla sent som jag bara kan - ingen tid på sjukhus i onödan. Och jag hoppas vid gud att vi ska få åka hem efter sex timmar!!! Så du kan väl hålla tummarna för att jag slipper tidig vattenavgång den här gången.. :) Puss!

http://tankerummet.blogg.se

 
Ingen bild

Älsklingen

5 november 2009 08:52

Det var nog det finaste jag läst på mycket länge, det uppskattas enormt mycket! Jag älskar dig! Mer än du kan ana, min härliga älskling! Längtar tills du kommer hem ikväll!!!

 
veronika

veronika

5 november 2009 10:40

visst är de skönt att man har hittat den där speciella människan som gör en hel:)
Älskar dig gumman puss

http://frulandstrom.blogg.se

 
Ingen bild

T

5 november 2009 12:19

Va fint!! Ni är fina och de ni har tillsammans är fint! Alla känslor är så äkta och jag minns verkligen tiden före och "efter", kan inte annat än att hålla med om att den där Mattias har gjort dig hel :)
Älskar dig vännen.

 
Ingen bild

Milla

5 november 2009 23:33

fint skrivet.

Allt är bara bra med oss. Dom små blir bara större och större. mathias blev 2 nyss och Linn blir 6 den 17 nov.
Själv jobbar jag bara hela tiden och spelar lite bowling, men nu sista dagarna har det blivit mycke av den varan. Skulle tycka att det skulle var kul att ses när det finns tid. Men vi bor ju båda lite offside. Men det kommer nog ett tillfälle vi kan ta vara på och göra slag i saken.
Sköt om dig och alla omkring.

Många kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards