Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

Sjukdomarna bara löser av varandra.

Av Marlie - 6 oktober 2009 21:13

Jag är helt sänkt! Länge sen jag var såhär dålig, har ingen som helst ork i kroppen. Vill bara sova hela tiden och imorgon lär det nog bli en sån dag om inte natten gör underverk. Jag snorar och hostar, har grymt ont i halsen och börjar känna av lite feber. Jag håller alla fingrar och tår jag har för att Saga och Mattias ska klara sig, Saga har redan varit ordenligt sjuk och Mattias hinner inte med att vara sjuk nu.


MYCKET har hänt under tiden internet har stulat med oss, skulle jag uppdatera om allting skulle ni ha kvällsliteratur i veckor framöver.



Men en sak är värd att nämna, älsklingen överraskade med en heldag förra helgen. Shopping inne i stan, musikal och mysig middag. Var totalt underbart! Jätte mysigt att få vara vi en hel dag, Saga hade det mysigt hos mormor.


Alldeles snart ska jag bädda ner mig i sängen, men först måste jag få vara lite bitter - jag känner mig sjukt begränsad på min egen blogg. Jag känner att jag inte kan blogga om vad jag vill och känner ännu mer att jag inte kan blogga med bilder och det stör mig. FAN!!!!


GODNATT!

 
 
Nettan

Nettan

6 oktober 2009 21:31

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN är du tillbaka, som jag har längtat och saknat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varför känner du dig begränsad??? Du kan ju alltid låsa inläggen, även fast det inte är samma sak...

Jag har något till er här hemma, bara vi alla blir friska snart så, är så himlans less på att vara sjuk hela tiden, fattar inte vad som har hänt men de här senaste månaderna har vi fan i mej varit sjuka hela tiden i olika omgångar...

Positiva saker har hänt oxå men det vet du säkert redan om, måste höras någon dag!

Puuuuuuuuuusssss å kraaaaaaaaaaaaaam

http://www.skorpan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

T

6 oktober 2009 21:36

Äntligen uppdatering!
Låter inge bra det där med hosta och allt. Men låter som att ni hade det toppen förra helgen :)

Varför kan du inte blogga om det du vill? fel person som läser?
Puss

 
Ingen bild

V

6 oktober 2009 21:40

klart du ska känna att du kan blogga vad du vill på din egna blogg när du vill och hur du vill....son nettan sa du kan väll sätta lösen och ge lösenet till dom du vill ska läsa och dom andra kan allt få vänta tills de finns något inlägg till dom=)
Kram

 
Ida

Ida

7 oktober 2009 06:31

Åh nej! Inte bli sjuk nu. Jag ska hålla tummar och tår för att du blir bättre snart :) Synd att du känner att bloggen är begränsad, du får helt enkelt lösenordsskydda vissa inlägg tills du tkr du kan skriva vad som helst :) Ta hand om dig!

Kram!

http://lifeisfordummies.blogg.se

 
Nettan

Nettan

7 oktober 2009 08:23

Det där med begränsning har jag hört förrut, men aldrig fattat - utveckla gärna om du har tid o lust! :)

Jobbigt med allt sjukt, jag hoppas det vänder snart för er del! Här har det nog vänt, men å andra sidan lever vi ju i lite skyddad verkstad, träffar inte allt för mycket människor, jag o Frejs! :)

Skönt att ha dig tillbaka på nätet! Älskar dig massor! Puss!

http://tankerummet.blogg.se

 
Jessisa

Jessisa

7 oktober 2009 08:51

Roligt att du uppdaterat.
Jag tycker inte att du ska känna dig begränsad, men visst vissa saker undviker ma.

Hoppas att ni kryar på er och snart är fitforfight igen.

Många KRAMAR
Jessisa

http://jessisa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards